2010年4月8日 星期四

最危險的厠所與最美的星空

在看志明與春嬌之前,到Kubrick走了一趟。好多書都係文學作品,不太啱我這個懶人看。例如我看見兩大本厚厚的1Q84,我就知道無論多好看,我是會看不完的。在入門口的右手面,給我發現有我有興趣的書 ,旅遊書,飲食書等 (其實我想揾啲社會意識形態,心理,行為嘅書)。

今次看嘅書係以下這本:
本書係日本人用七年半時間騎單車環遊世界,例出作者認為最好,最壞嘅地方。不是一味看風景好,有各地民生,食物,好客,美女(:P) ,厠所!我都係俾呢個世界最危險厠所吸引,所以買來看看。其次係要係復活節返中山,知道會有點無聊,所以買本書打發時間。

第一頁有世界地圖點名每個世界之最,可以跟自己興趣跳頁來看。我就選擇由頭看到尾。看完後,我覺得這本書鋪排上有點混亂,不是跟住個地圖來講,所以跳頁來看可能更好吧。令我最衝動想去就係蒂卡爾遺跡,好想看看在塔上雲海,晨光,一望無際的嘅叢林,好有無限幻想。

另外,我就好有興趣去越南食"che" 。如果好食,把佢帶返香港睇吓買唔買得。:)

仲有就係作者竟然可以用手去解決開大事嘅勇氣,人嘅潛能真係無限 !

其實我好同意作者所説,每人對每個地方嘅體會感受會有不同,每人心中最好都有不同,唔同時侯,唔同心情,同唔同人一起,都有不同感覺嘅。不過我真係好想去吓世界各地呀,我要快啲好返!orz....

評分:70

沒有留言:

張貼留言