2010年4月11日 星期日

IPhone OS 4.0

前幾日Apple出左i-Phone OS version 4.0. 我睇左Job先生嘅Keynote

好多人其待嘅 multi-tasking 終於係第四代出現了。我讚嘅係佢地可以設計到轉App同轉頁一樣咁易,按两下肚臍就彈出現在行緊嘅App。左右掃去揾想轉嘅App,同而家UI Guideline一樣,好易上手。



其次就係加Folder呢個設計,用drag-n-drop 加自動配 folder名。好!




仲可以放係main bar度。利害。

最後俾我更大嘅驚喜就係 iAd 喇。如果話iPad改變出版界,食Amazon Kindle地盤,咁iAd應該會改變廣告界了。活動嘅廣告加即玩即買嘅概念幾好,睇嚟想食理Google個地盤。

重有其他新工能如 thread mail, ibook 等。

最後就係可以俾啲大機構用wifi 或者 3G 咁去發佈同更新App, 可以不經人手,睇吓我公司用唔用到呢。(我唸十年後可能得。。。。)

啲相係取自keynote 的。

沒有留言:

張貼留言