2010年4月7日 星期三

火龍

復活節,朋友打電話來問有冇時間吃飯,其時老頭子已買飯去,我直接説我在吃了。朋友提議去睇戲,於是到網上同 iphone 去睇吓有乜野好睇,見火龍有四粒星,於是到葵芳新都會買飛。開八點,有時間就走去 Starbuck 飲左杯大(genade) mocha. 好大杯呀!

葵芳百老滙啲位無荃灣咁正,會比前面嘅高大威阻住。:(

講返套戲 (我成日吹水,唔好意思),劇情係黎明死左老婆(開頭唔知點死,跟住一啲啲咁係黎明回憶中重組返),日日都掛住揾殺老婆嘅兇手,捉賊嘅手段好激。有日有一個妓女死左,黎明覺得(我唸)可能同自己老婆嘅兇手有關,其間任賢齊話自己有單案要黎明幫手,順手跟埋妓女單野。點知妓女單野係一幫有重火力嘅賊,黎明同另外一team重案一起唸住捉人,點知俾人炸到飛起。我心唸如果係我早就call SDU 啦 :P 。

黎明有唔錯嘅表現,廖啟智當然好啦。我就好唔慣任賢齊個做型,好怪。最令我有震撼感嘅係其中內地同胞俾炸到灰飛煙滅同黎明老婆死果幕,令我覺得人係好化學,要死,可以好無預料之下就死架啦。同埋,啲賊真係咁無人性,好想打“九”佢。

雖然話两個主角都係屬龍,但係我覺得其實同套戲名無乜關係,係最後整係舞龍出來,真係有啲勉强。

評分: 75.

沒有留言:

張貼留言