2010年4月10日 星期六

鮑魚、龍蝦、燕窩餐 ﹣ 陶源酒家

朋友L話近日去陶源酒家二佰零蚊食鮑魚,於是上網揾吓四月有冇discount,唸住同阿媽去嘆吓。網上話要388每位, 有以下菜色。打電話去訂位個女侍應話訂位每位198,於是加上64蚊要南非鮑魚。

御前二小品 (滬江素鵝.法式燴鴨胸)
黒松露花膠燴燕窩
蠔皇鮮鮑魚伴玉掌
高湯焗乳龍蝦 (半隻)
翠盞龍躉球
火龍藏錦綉
燕麥素皇包
鮮果拼盆

二小品不過不失,我只係覺得素鵝好油,可能我減肥了一段時間無食油膩野啦
黑松露同燕窩都唔係咁多,不過好多蟹肉係碗羹裏面。第一次食黑松露覺得好香啊!
跟住上主菜,先有一杯檸檬楊桃汁去開脷(唔係開胃lol)。嗰鮑魚好彈牙,大細有一個鎖匙包咁大,可以用刀义去品嘗。好味,鵝掌俾左老媽子吃,我見佢食晒,我唸好味笟。
龍蝦仔都好大隻,好新鮮,好味,我食左两大隻。(因老媽子唔食 )

球其實係龍扒(其實係唔知係咪真係龍,我係魚白痴),配左比雞醬辣小小嘅醬,感覺一流。好!
火龍藏錦綉都有驚喜呀,火龍果肉加爽口嘅菇絲(唔記得問係乜菇呀,囧)同青椒,好清新!
燕麥素皇包原來有野係裏面,都唔錯。
整體表現好好,待應態度都幾好(可能人不太多)。埋單前睇吓其他鮑魚嘅價錢,嘩,三千幾蚊食一隻十頭日本吉品鮑,真係富豪先食得起。令我記起好多年前朋友I小姐請我食個一隻大鮑魚,就算係南非鮑都要888一隻,真係要多謝多N次先得。

埋單要928大元,好似計多左二十蚊

評分:85 ( 扣五分因計多左二十蚊)

PS)到左之後唸住唔夠食,重唸住叫八大名菜中嘅冰燒三層肉同脆皮咕嚕肉。點知食完第四道菜已經飽到七成,原因係每道菜都係一人一份(第一道例外)。





沒有留言:

張貼留言