2010年4月3日 星期六

志明與春嬌

因為好多人都話“志明與春嬌”好睇,影評都有四粒星,所以尋晚就買左飛兩點睇。點知尋晚可能飲大左(两杯咖啡:P),搞到成晚訓唔著,起身脚仔軟無乜力,
但係金錢嘅力量真大,始終都搭車去睇。

好, 講返套戲,有好多人話好好笑,我又覺得其實只有五成地方真係好好笑。
我唔食煙,所以唔知啲人係咪真係咁多粗口,不過一定有好多野聽到。
所以我都要得陪老細食吓煙先,我飲可樂。

我唸好多女性都好“lum"志明同春嬌係酒店講個句:
“有好多野唔係要一日裏面做晒,我地有好多時間”
﹣ 等我記住佢以後用(其實..係咪真係..可以咁..懸崖勒馬呀呀..............)

令外宜家啲後生仔都好唔俾面人,成日都“小”返人,又話關你x事,我唸我真係out晒。
我都已經好市井,屋村仔一名,都唔會咁。唉。

如果你有五年嘅男/女朋友,識左咁多年好多人都會有依賴性,乜都到左奉旨。
會唔會去轉新朋友,啱channel係好重要,但係你又點知新嗰個會唔會都係咁。
如果係咪大檸樂!

片尾都幫返政府叫人戒煙。

不過呢套戲最令我驚喜係谷得昭最後两段小片:

評分:80 (5 分比谷得昭)

沒有留言:

張貼留言