2010年4月25日 星期日

Xbox 360 換機服務


上星期三,趁未有SSFIV,CAPCOM 出左Final Fight Double Impact。唸住開機玩吓試玩版,一心唸住買來玩,點知都未下載完,部機就Hang左。關機再開,終於俾我見到XBOX究極奧義之
三紅。我成個人呆左一呆,唔知點算好。天機一算,出機都有三年,好驚無得換。

於是上XBOX 網揾吓有乜方法換,原來係有三種方法
1)自己攞部機去服務中心,三日後有專人送返你屋企
2)自己攞部機去服務中心,两日後自己去攞返
3)有專人上你屋企攞部機去服務中心,五日後有專人送返你屋企
服務中心:葵涌大連排道202-210號偉倫中心1期5B

a) 首先,要抄底部機嘅Serial No. ,通常係前面USB 位或都機背。仲要記底自己嗰Live ID 或 email address。
b) 跟住打電話去服務中心話你部機三紅,跟住佢問左一大堆問題,會俾個support 號碼你,記住佢呀。。。。
c) 佢會話俾你聽有三種方法換機,問你要邊種方法。我當然好懶咁用第三個方法喇 !
d) 佢約你上門時間,我話星期一。到星期一,有人三十分鐘前打俾我話來攞機。佢地會留底收機紙。記住要拆 harddisk 同攞返係機裏面嘅CD!
e) 都唔使五日,星期三就話有機攞,星期四送上屋企。好正!

本來我好憎微軟,但今次真係抵讚。服務好,快靚正,個support 小姐態度又好,真係好!
仲有一個月金會員送!

話説回來,有錢嘅大公司係唔同啲,做野快好多。我同事話其實你買機佢已經計左喇。XD

沒有留言:

張貼留言