2010年4月24日 星期六

新斗記

星期一同公司舊同事吃飯慶祝生日,朋友提議去佐敦正斗記。上開飯喇揾到,但係已經結業同埋係灣仔,我估唔係同一間。於是揾吓佐敦有乜斗記,先揾到新斗記。見人啲評價幾好,於是即刻叫朋友訂枱。

可能上次安排有欠妥善,今次各方好友都好準時到。七點幾已經到齊人啦,重要全部出來,两位小姐嘅生日昧力真大!

我地叫左好多野食呀!成枱都係。

先來頭盆 鴨胸和皮蛋,我唔食皮蛋,所以食左幾片鴨胸,幾香,唔錯。

第一度菜係半隻乳豬,好細隻咁,真係乳豬,無錯!酒樓果啲係老豬!啲皮都好脆,同朋友講左两句野,抬頭一望,幾乎無晒啲皮。乳豬肉就一般,唔係太香。

再來其待已久的粟米石班塊,好正呀,粟米汁和石班塊是分開上的,石班塊好新鮮,好脆。讚!因為太好味,所以叫左碗飯送住來吃。

跟住有鹵水乳鴿皇和白切雞,乳鴿一般,我覺得隻雞都尚可,但朋友就話佢好梅。哈哈。

重有就係豉油皇煎海中蝦,每隻蝦都好大隻,啲殼都好脆,唔講以為食緊軟殼蟹tim。蝦肉好彈牙,好過食龍蝦!

重有就係西湖牛肉羹,牛肉好香!定係有其他野?!

最後終於出我叫嘅咕嚕肉,又係好脆,唔係太酸太甜,好好味,不知不覺食咗四,五舊。WA,啲咕嚕肉裏面有好多肥肉,今次死梗,肥仔喇。好在食到最後先食呢度菜,太飽喇,唔係食唔停口。

仲有係啫啫乜菜煲,好似係生菜 :D。好熱,有啲腐乳味,炒得好香,我唔食菜嘅人都食左幾大條!

仲有其他野食不過我唔記得喇 ~~好似有炒麵,不過無乜驚喜。

埋單每位二佰大元(但係两位壽星女都要俾?我想問係咪佢地唔使,不過好似無人有反應,就算)。我覺得有點貴架,粟米石班塊要九十七蚊,不過好食貴啲OK嘅。

最後要提吓其實啲野度有啲鹹,我地好多人都叫左汽水飲。
呢度有Coke Zero飲架,太好了。Coke Zero樽裝真係好多氣,飲一口啲回流就令到支可樂嘔泡,哈哈!正!

評分:85

沒有留言:

張貼留言