2010年4月17日 星期六

單身歧視

前日某報章提到單身人仕問題,我都有感而發,所以寫了這篇網誌。相信好多單身人仕都受過以下的狀況

老闆話某某有女在家要湊,你單身多啲時間,幫佢搞埋佢。
老闆話某某有女有家室有樓,你單身無負擔,炒左你,你都好易揾嗰份工。
人大左,又揾唔到伴,就俾人話老宅男,中女。

我有以下嘅想法:
我唸我唔使私人時間?我唔使時間去揾女友?我唔使去拍拖?你上左岸就話啫。
我都又無樓,又無錢,我都有老豆,老媽子要養,我都要份工先生活到架。你有仔,有女,有老婆,生活中都有人同你分享分擔唔開心嘅野,我單身都無人陪,屈屈埋埋好易痴線架!
我都唔想單身架,每個單身人仕都有原因揾唔到伴嘅。好似我咁,係自己黃金時間隻脚又行唔到,唉,我都唔想架。。。

其實都係有啲人好鍾意攞別人著數,例如我住係東涌嘅話,返機塲工,啲老細就要你做primary support。喂,我住得近唔係為support 架!

不過單身真係有度好,無人管,好free! 算啦,我都係呻吓啫。

沒有留言:

張貼留言