2010年6月6日 星期日

打擂台

打擂台係唔係Cult,我評唔到,一向無呢啲Sense。剩係知係呢套戲好有教育,無論八十前如我或現在八、九十後,睇完都應該有收獲。套戲有好的武打塲面,真係真功夫架,不比葉問差,仲有卡通feel,好正!

戲都有好多笑位,不過唔明點解一講粗口就有人笑,未聽過?

我有两句説話係最深刻:
  1. 唔打咪唔會輸,要打就一定要贏
  2. It is not about how hard you can hit, it is about how hard you can get hit and keep moving forward
泰迪羅賓講“唔打咪唔會輸,要打就一定要贏”都唔知點解,睇完最後先知,做事要盡全力,不計成敗,明知必敗,只要有心有勇氣,向前衝,向自己目標進發。做每件事不是對人,是自己有所交待,只要過程,不問收獲。無論環璄幾差,我們都要用自己的拳頭,打出天下,開創自己的道路。
第二句有相同的意義,對我來説更合時,我要努力去overcome依家隻脚的痛楚(不過真係好x痛) ,keep moving forward! 其實呢句係Rocky有出過架!



評分:85

PS>今日見入塲人仕有男有女,青年老年,有啲公公婆婆攞住拐杖去睇,真係少見。
另外手痕買左呢两隻VCD @@.

沒有留言:

張貼留言