2010年5月16日 星期日

維多利亞壹號(三級)

尋日朋友得閒,問我有乜戲好睇,我建議不如睇維多利亞壹號啦。我和友人都好怕睇恐怖片架,不過我又睇左葉問2,無其他選擇之下才睇的。原本見啲評分係3星度,仲要60蚊,無乜其望,但睇完之後覺得好好睇呀!有興趣看嘅朋友請移玉步到戲院買飛,不要看本文。

套戲講何超儀自小住喺啲舊區,屋企地方好細,所以由細到大的願望係買樓,仲要望海,一心睇中維多利亞壹號望海單位8B。當時喺07年樓市好景時間,八千蚊尺啊何超都買(Hardsell 同名樓盤?)原本儲夠錢可以買,但業主加價,以至佢short左,走去殺人。

成套戲有好多血腥畫面,啲血喺咁不停噴出來。拍攝手法用倒敍加殺人敍去描述主角心情同殺人動機。一開始就殺左個警衛,呢個無關係,但令我感到之後成套都係咁殘忍。以下一次過列出殺人事件:
  1. 警衛大口青:cutter自插大動脈死
  2. 8A單位賓妹:從後腦插穿眼死
  3. 8A單位女主人葉璇(大肚):俾何超儀拉低,壓住大肚出羊來後再俾真空吸綿被袋笠死
  4. 8A單位主人單立文:打完Golf回家,和何超糾纏中跌死
  5. 陳偉雄:被割破肚皮及數隻手指,大小腸溢出,但未即時死去
  6. 曾國祥:毒品玻璃瓶插頸而死
  7. 妓女宋小澄(好靚):俾何超儀撼爆坐廁而死
  8. 周俊偉:同妓女周楚楚玩推車時,俾何超儀從背後身中多刀而死,再被切jerjer(好大碌haha)
  9. 妓女周楚楚:口被插床板木條,未死得晒,之後混亂中跌倒被木條插穿後腦而死
  10. 差佬Juno:槍擊走火混亂中,面部中槍大量出血,再被何超儀係大陽穴補一槍
  11. 差佬駱應鈞:同周楚楚糾纏中,被周楚楚割破頸部,大量出血而死
套戲其實都好好笑架(我覺得好過志明與春嬌),以下例子:
  1. 两個小朋友用對講杯由每句Over到每句仆街
  2. 曾國祥解釋周俊偉唔玩3P嘅原因
  3. 何超儀去時鐘酒店睇電視,全部都係鹹片
  4. 周俊偉被切jerjer,妓女周楚楚話你好多呀
  5. 陳偉雄被割破肚皮後仲要食煙
  6. 陳偉雄被何超儀補一槍後嘅死樣
另外,有好多爭議性的事,如何超儀要俾首期,連自己老豆都殺,仲要攞埋啲保險金去買樓,真係咁無人性?明知男朋友有老婆都同佢一齊,成為其泄欲工具?話時話,我自己覺得何超儀殺人動機係想有人命事件令樓價下跌。另外,我和朋友都一致覺得何超儀好靚,好有眛力!


評分:88 (推介)

沒有留言:

張貼留言